Tuesday 22 February 2011

tadaaaaaaaaaaa......


tadaaaaaaaaa.......
ASSALAMUALAIKUM WBT & SALAM SEJAHTERA..
syukur sgt2 akhirnya dh ad blog sndiri..dri dlu tingin nk ad blog sndiri, tp x wat2 pun, sb line tenet kacau...:p
anyway, thanks a lot kt kukuketulang aka kuk, sb dia lh, aku dpt wat blog ni..pas baca blog dia yg simple & kelakar, aku jd tingin nk berblog & akhirnya...tadaaaaaaaaaa...
blog ni mybe x gempak cam blogger lain, tp ni baru permulaan..aku baru lg dlm dunia blog ni, so, xyah lh expect yg best2 nyer..bg aku mse tuk cantikkan lg blog ni...:p
klu korg rse blog ni x best, sila klik 'x' kt atas kanan window ni & klu rse nk stay ngan blog ni, go on...
lupa lak nk kenalkan diri..kebanyakan org dh tau nme aku, tp aku nk gtau gak...AINUL MARDHIAH...some people call me, ma @ maa, mostly org yg pggl 2, kwn2 on9, while yg pggl ainul lak, kwn2 sekelas....:d there's nothing spesel bout me, tp ramai yg kte aku ni sombong & garang,,terpulang lh kt masing2 nk menilai, dat was ur impression..:d kenal dlu, baru nilai...:)

2 comments:

  1. wahhhhhh =))=))=))
    sejak bilew jadi skema ni =))=))=))
    wahhh =))=))=))=))
    harap2 x terlambat lah dalam umur camni tuk aku berblog <----wakaakakakak =))=))=))
    okep2 seyes ni...
    xpe maa...pelan2 kayuh...comel blog :)

    ReplyDelete
  2. kuk...=)) mengom....besa r, ma kn fail karangan...=))

    ReplyDelete