Saturday 18 May 2013

2013...!


wahh, da setaun lebih x berbl0gging, tetiba je rse nk bl0g lik..dri taun lps ke taun nim, mcm2 jd kt aku..gembira, sedeh, pahit, manis, suka & duka..tp Alhamdulillah, aku berjaya tempuhi gak.klu nk diciterkan, smpai krismas 20 taun lg x hbs, berkajang2 la k0rang menahan mata baca aku membebel nim..

2013 & im 26 this yr..wah, rse mcm da tua, klu kwn lain cbuk kemana2 ngan suami & anak2, aku lak melenggang kak limah..klu leh, xnk ingt sume citer2 buruk, huduh, ngeri, seram & yg sewaktunya, nk ingt yg manis mcm caramel je..but 4 sure, dgn penambahan umur nim, berat aku pun bertambah gak T_T pls, i hv 2 l0se few kg's..hrp2 tercapai, amin..fuhhhh fuhhhh fuhhhh

pape puun, di harap taun nim & taun2 yg akn dtg memberi rezeki yg melimpah ruah kpd kita semua..amin

No comments:

Post a Comment