Monday 20 May 2013

BYE...!

genap 1 tahun 4 bulan aku berkhidmat dkt wats0n's pers0nal care st0res, aku wat keputusan tuk resign..seri0usly, 2 la kje yg mmg bertahan lama, smpai setaun lebih & aku mmg enj0y ngan kje kt c2.tp disebabkan masalah2 yg x dpt dielakkan, aku amik keputusan tuk melepaskan jwtn supervis0r ngan n0tis 24jam..


sesungguhnya, aku rindu sgt kje kt c2..terlalu rindu, smpai pernah luahkan kekesalan atas keputusan aku sblm nim  T_T"
tp apakan daya, da jd pun, terima dgn hati yg terbuka.wlpn gaji skrg x selumayan dkt sne, sekurang2nya aku lebih dkt dgn keluarga aku sndiri
pape pun, aku bersyukur sgt2 diberi peluang tuk menimba pengalaman dkt sne.sape yg kte msuk retail nim hnye sesuai tuk 0rg yg fail spm..h0h0, sah2 sempit pemikiran 2, sb silap haribulan 0rg yg kje retail nim lg berpelajaran dri k0rg.


#jgn terlalu memandang rendah ngan 0rg & pekerjaan mereka#

3 comments: